Založ si blog

Minister zdravotníctva Lengvarský na vodítku ?

Už som nechcel písať o očkovaní, ale musím. Nedalo mi po dnešných správach. Takže musím napísať pokračovanie k predošlému blogu…lebo aj bordel a chaos pokračuje.

Keď som bol kedysi dávno na vojne hovorilo sa, že vojak môže len dve veci..počúvať rozkazy a držať hubu. A keď sa mu rozkaz nepáči, musí ho najprv splniť a potom sa môže sťažovať. Kedže som bol na vojne za komunistov radšej som to neskúšal. A velitelia , dôstojníci mali za úlohu vydávať rozkazy a vyžadovať ich plnenie akýmkoľvek spôsobom. Máme za ministra zdravotníctva vojaka, nie hocikoho, rovno generála. Keď som ho videl na prvých tlačovkách pripadal mi ako kurča hodené medzi tigrov. Hanblivý, neskúsený, vystrašený? Prešlo pár dní , už pribudlo sebavedomia a keď oznámil , že musí urobiť poriadky a potom spustí čakáreň pre všetkých s tým, že si každý môže vybrať vakcínu akú chce, povedal som si: „Čo mu niekto podstrčil môj článok? Ou to by som si fandil.“ Proste dostal rozum, pochopil, že inak to nepôjde a urobil prvú rozumnú vec. A dnes som si vypočul: „otvárame čakáreň pre ľudí 16 rokov plus. Povedal som si super, kým sa ho redaktor neopýtal, či si môžeme vybrať vakcínu, keď to bolo sľúbené. Odpoveď mi vyrazila dych. Nie, bolo by to kontraproduktívne. No a ja som pochopil, že kontraproduktívne bolo vybrať na miesto civilného ministra zdravotníctva vojaka. Generála. Ale ako som písal, vojak môže len dve veci…plniť rozkazy a držať hubu. A aj generál,je to len vojak a musí plniť rozkazy zhora. A tak sa pýtam , kto má ministra zdravotníctva na vodítku? Kto zastavil jeho normálne rozhodnutie z pred pár dní a prečo?  V súvislosti s tým, že v ten istý deň oznámil aj to, že sa Sputnikom nebude očkovať, lebo Rusi si prišli pre 600 dávok na otestovanie vakcín čo nám dodali. Mám jednu teóriu a bojím sa aby to nebola pravda, lebo Igor, aj keď som mu ešte nedávno fandil prerazil už dno, a to som si myslel že sa nedá. Inak zvláštne, že si prišli pre vakcíny. Chvíľku som premýšľal, či nám v tých ampulkách neprišla len moskovská vodka, ale myši prežili testy a nevidel som, žeby boli veselšie od tej vodky. Žeby predsa len vakcína? A čo ju testujú teraz? Je to pomsta za tých vyhostených špiónov alebo sami nevedia čo nám poslali? Dôvod by mohol byť zaujímavý a možno sa ho dozvieme, ale pre tento čas je podstatná len jedna vec. Kým neprídu výsledky z Ruska, tie z Maďarska stačiť nebudú a očkovať sa nemôže. A teraz moja teória a rád by som sa mýlil. Predstavte si otvorenú čakáreň a možnosť voľby vakcíny s tým, že Sputnik tam ešte nebude pretože to teraz zdržujú Rusi. Ľudia sa nahlásia na očkovanie, vyberú si vakcínu, predpokladám že Phizer, len aby boli zaočkovaní a keď náhodou predsa len Sputnik povolia, už ani nebude koho očkovať, teda pár ľudí, ktorí majú stále v srdci Lenina predsa len ostanú čakať…ale mohlo by sa stať, že odrazu budeme mať na skladoch zbytočne veľa Sputniku. A kto tu bude vyzerať ako blbec, ktorý odštartoval veľkolepo dovoz nepoužiteľnej očkovacej látky, vytočil koaličných partnerov a zarezal svoju vlastnú vládu a svoju vlastnú stranu? Sedím na konári a je mi dobre…bol to super film ale predstava, že si niekto reže pod sebou konár a baví sa na tom na facebooku mi pripadá zvrátilo. A nechcem, fakt už nechcem vidieť Fica v žiadnej vládnej limuzíne a najlepšie by bolo nevidieť ho vôbec. Ale fakt chlapi naši vládnuci robíte všetko preto, aby sa tak stalo. Inak síce moderná doba, ale ja by som zakázal používanie facebooku politikom, prípadne ho naviazal na psychologické testy..ako keď ich musíš mať na vodičák či pištoľ.  A pán minister , hlavný veliteľ nášho zdravotníctva a aj očkovacej stratégie…..kontraproduktívne je vyhodiť peniaze za niečo, čo nám ostane na skladoch, kontraproduktívne je neočkovať ľudí, ktorí sú ochotní sa zaočkovať v momente ako si budú môcť vybrať, kontraproduktívne je nevyužiť vďaka čakárni možnosť zistiť si,  koľko vakcín a od ktorého výrobcu nám vlastne bude treba. A verte tovarišč generál, že je dosť možné, a sám už nad tým celý večer premýšľam, že keď tu takto budete dlhšie nacvičovať tak aj tí, ktorí sa zaočkovať chceli stratia trpezlivosť a vykašlú sa na to. Takže by bolo dobré, aby ste začal rozmýšľať ako vojak, strategicky a hlavne samostatne, buď dáte dole vodítko, alebo budete ťahať toho na opačnom konci za sebou ako neposlušný pes inak dopadneme zle. Všetci.

A ešte dokrútka k filmu Hlava 22. Fakt pán generál, skúsim teda po vás urobiť rekonštrukciu : teda otvorime očkovanie pre 16 plus….Prečo? Lebo Phizerom sa može očkovať od 16 rokov. A ako sa môže zaočkovať chalanisko čo má 16 rokov Phizerom, keď nie je možné očkovať Phizerom pod 60 rokov? Niečo mi ušlo? Alebo dostane Phizer 16 ročný a 59 ročný schytá Astru? Hlava 22 ako vyšitá, ale radšej by som si čítal tú knihu ako vaše vyhlásienia tohoto typu.

Prečo je čakáreň na očkovanie skoro prázdna? Na vine je Lengvarský !!!

04.05.2021

V čakárni je iba 250.000 ľudí a všetci to hádžu buď na slabú kampaň alebo na nezáujem ľudí. Šéf NCZI je tiež slepý a vyhlásil, že sa proste nechce nikto očkovať, je to nepochopiteľný nezáujem ľudí a o dva týždne môžeme zavrieť veľkokapacitné centrá pre nezáujem. A pritom je to také jednoduché a nikto z nich to nevidí. Je pravda, že veľa ľudí sa [...]

Ministerstvo zdravotníctva podporuje eutanáziu?

22.04.2021

Na úvod chcem povedať, že nie som žiaden antivaxer, skôr som zástancom očkovania. Ja aj všetky moje deti sú zaočkované všetkými vakcínami, ktoré sú povinné. Pred pár rokmi som dokonca tretinu svojho platu dal za vakcínu, ktorú vtedy poisťovne nepreplácali a dal dcéru zaočkovať proti HPV inak povedané proti papilomavírusom. Verím tomu, že nebyť [...]

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.

SR Bratislava dron nemocnica Rázsochy zbúranie BAX

KDH namieta zmenu rozhodnutia o nemocnici Rázsochy, chce odvolať Dolinkovú

26.04.2024 16:34

Namiesto koncovej univerzitnej nemocnice na bratislavských Rázsochách sa má prestavať nemocnica v Ružinove a na Rázsochách má vzniknúť detská nemocnica.

medveď, Žiar nad Hronom

V Žiari nad Hronom zvýšte pozornosť, pohybuje sa tam medvedica s mladými

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 9802x
Priemerná čítanosť článkov: 3267x

Autor blogu

Kategórie